Odpowiedzi

2010-02-18T17:48:43+01:00
1) Bez stresu
2)Bez kłamstwa
3)Blisko rodziny
4)Mieć pozytywne podejście do życia
5)Problemy rozwiązywać ze spokojem
6)Żyć zgodnie z 10 przykazaniami Bożymi
7)Kochać bliskie osoby
8)Być dobrym dla ludzi
9)Nie przywiązywać się do rzeczy materialnych
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:49:45+01:00
1. 10000 ton uśmiechu i radości.
2. 2 kg Szczęśliwej i kochającej się rodziny.
3. 10 kg Miłości i zaufania.
4. 5 kg Przyjaźń i dobra.
5. Dużo dzieci, bo one szczęście dają i radość.
6. Trochę pieniędzy :)
7. 4 kg Dobrej praca, która sprawia przyjemność
i.. 8. Szczyptę zabawy i rozrywki.
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T17:49:49+01:00
1.ODROBINA LENISTWA W POSTACI BŁOGIEGO NICNIEROBIENIA,
2. ZANIEDBANIE LEKCJI
3.ZANIEDBANIE PORZĄDKU
4. PORCJA PLOTEK Z PRZYJACIÓŁMI
5.MARZYCIELSKIE BUJANIE W OBŁOKACH
6.PUSZCZANIE WODZY FANTAZJI
7.DUZO SPAC
8.NIE DUSIC W SOBIE ZLOSCI.(WYLADOWAC JA NA CZYMS ;P)

mam nadzieje ze pomoglam
pozdrawiam.:)