Odpowiedzi

2010-02-18T17:51:27+01:00
"polegać jak na zawiszy" - polegać na kimś ze stuprocentowym zaufaniem, wiedząc że druga osoba nas nie zawiedzie.
"dotrzymać pola" - dorównać komuś, doścignąć drugą osobę w jakieś kwestii
"zwracać honor" - przeprosić i przyznać rację, w którą wcześniej się wątpiło, bądź uznać niewinność osoby, która była wcześniej o coś oskarżana przez nas
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:32:12+01:00
"Polegać jak na Zawiszy" to znaczy móc komuś zaufać zawsze i wszędzie, bo ma się pewność, że on cię nigdy nie zawiedzie.

dotrzymać pola - nie ulec komuś, dać komuś radę.

"zwracać honor" przeprosić kogoś za coś, co mogło go urazić, zepsuć opinię