Odpowiedzi

2010-02-19T12:50:38+01:00
Wzór na przekątną sześcianu to d= a pierwiastek z 3
gdzie a to długość boku
więc skoro przekątna ma 6 pierwiastków z 3 to bok ma 6
a wzór na objętość sześcianu to V=a do sześcianu
więc V= 6 razy 6 razy 6 = 216
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T18:08:51+01:00
Wzór na przekątną sześcianu to d= a pierwiastek z 3
gdzie a to długość boku
skoro przekątna ma 6 pierwiastków z 3 to bok ma 6
a wzór na objętość sześcianu to V=a do sześcianu
więc V= 6 razy 6 razy 6 = 216
2 1 2