Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:59:30+01:00
1.Gdy pojechałam nad morze,
to pomyślałam że,
nie bedzie takich zabaw,
jak było w górach gdzieś.
Ref.zobaczyłam morze te
błękitne jak letnie niebo.
Piasek złocisty na plaży
grzeje się.Małe dzieci
zamki z piasku budują.
2.To było piękne przeżycie
nie zapomnienie nie złapie mnie
zbyt piękne było to.
Ref.Zobaczyłam morze te...
2010-02-18T18:01:00+01:00
Chodzę po górach i mam głowę w chmurach.
Słyszę śpiew ptaków jak dźwięk wiatraków.
Widzę śliczny krajobraz, jak pastelowy obraz.

Ref.. Góry, góry, góry, och ! Mazury!