Odpowiedzi

2009-10-14T14:55:48+02:00
OMG . x D
al;e zadanieee . ; D
nie wiem . . .
może miłosierny . ? . ; PP . x D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T14:57:04+02:00
W modlitwie mamy obraz Boga miłosiernego, który wybacza, wysławianego przez lud, dobrodzieja, przewodnika na drodze życia, wyzwalającego od grzechu.
2 4 2
2009-10-14T15:03:13+02:00
Mamy zobrazowanego Boga. Który jest miłością. Oraz wszystko co wyżej napisane.
1 3 1