Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:09:47+01:00
1. Każda rzecz jest dobra, gdy jest zrobiona z czekolady. Zgadzasz się? Dlaczego/Dlaczego nie?
2. Jakie jest Twoje ulubione danie? Dlaczego?
3. Podaj przepis na Twoje ulubione danie. Podaj listę składników i sposób wykonania.
4. Jeśli masz 20zł co byś kupiła do jedzenia? Dlaczego?
5. Jesteś w restauracji. Zamów własną pizzę.
6. Czy śniadanie jest zdrowym początkiem dnia? Dlaczego/Dlaczego nie?
7. Napisz 3-4 zdań opisujących typowe polskie śniadanie.
8. Jakie produkty powinny się znaleźć w zdrowym śniadaniu?
9. Co zwykle jesz poza domem? Dlaczego lubisz tam chodzić?
10. Z kim wychodzisz jeść poza domem? Co wy zwykle zamawiacie?
2010-02-18T18:36:07+01:00
1.Coś jest dobre jeżeli to jest wyrabiane z czekolady. Czy wy/ty się zgadzasz/zgadzacie? Dlaczego/Dlaczego nie?
2.Jakie jest twoje ulubione danie/potrawa? Dlaczego?
3.Dają/Dawać przepis twojej ulubionej potrawy. Dają listę składników i poleceń.
4.Jeżeli ty masz 20 złotych co kupisz do jedzenia? Dlaczego?
5.Jesteś w restauracji. Zamów twoją własna pizzę.
6.Czy śniadanie to zdrowy początek dnia? Dlaczego/Dlaczego nie?
7.Napisz 3-4 zdania opisujące typowe polskie śniadanie.
8.Jakie produkty powinno zawierać zdrowe śniadanie?
9.Gdzie zazwyczaj jesz na zewnątrz? Dlaczego lubisz tam chodzić?
10.Z kim ty idziesz jeść na zewnątrz? Co zazwyczaj tam zamawiacie?

Mam nadzieję, że to dobrze przetłumaczyłam i że ci pomogłam. :)