Prosze was rozwiazcie mi to sama nie dam rady polski
jakie wazne dla czlowieka problemy porusza biblia.i poprostu o tak uwzglednic fragmenty z bibli np. o stworzeniu swiata nie trzeba tego opisywac ale o tak prosze was jak umiecie to napiszcie to co umieice

2

Odpowiedzi

  • Mira
  • Początkujący
2009-10-14T15:04:41+02:00
Biblia porusza tematy wiary katolickiej.
Przekazuje nam pewne wskazówki, którymi powinniśmy kierować się w życiu codziennym.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T15:06:22+02:00
Biblia porusza problemy dotyczące ludzi, religijne, filozoficzne, moralne. Pokazuje, jak należy postępować.
Jeśli chodzi o stworzenie świata, wskazuje człowiekowi, jak należy postępować( w niedzielę świętować, odpoczywać, chodzić do kościoła).