Odpowiedzi

2010-02-18T18:14:12+01:00
A)2x do kwadratu - 10x-3x do kwadratu + 6x + x - 2 *
* oznacza razy (mnożenie)
b)a do kwadratu + ab + ac - ab + b do kwadratu - bc - ca - bc - c do kwadratu
c)x (na górze zamiast 2 [ze do kwadratu] ma byc 3) + 2x do kwadratu +1x + 4x szescienne - 8x do kwadratu +6 :2

Tak to chyba ma być.
2010-02-18T19:26:33+01:00
A)2x do kwadratu - 10x-3x do kwadratu + 6x + x - 2 *
* oznacza razy (mnożenie)
b)a do kwadratu + ab + ac - ab + b do kwadratu - bc - ca - bc - c do kwadratu
c)x (na górze zamiast 2 [ze do kwadratu] ma byc 3) + 2x do kwadratu +1x + 4x szescienne - 8x do kwadratu +6 :2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T21:18:45+01:00
A) 2x(x-5)-3(x²-2x)+(x-2)x=?
2x²-10x-3x²+6x+x²-2x=-8x
b)a(a+b+c)-b(a-b+c)-c(a-b-c)=?
a²+ab+ac-ab+b²-bc-ac+bc+c²=a²+b²+c²
c) nie potrafię rozwiązać ze względu na to, iż nie wiem czy cały przykład ma być :2, czy tylko ostatnio nawias