Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T18:05:19+01:00
Selaginella selaginoides
Equisetum telmateia
Isoetes echinospora
Diphasiastrum alpinum
Lycopodiella inundata
Botrychium multifidum

dasz najjj
34 2 34
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T18:05:51+01:00
Selaginella selaginoides (widliczka ostrozębna)
Equisetum telmateia (skrzyp olbrzymi)
Osmunda regalis (długosz królewski)
Polystichum braunii (paprotnik Brauna)
Matteuccia struthiopteris (pióropusznik strusi)
17 3 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:06:11+01:00
Selaginella selaginoides (widliczka ostrozębna)
Selaginella helvetica (widliczka szwajcarska)
Equisetum telmateia (skrzyp olbrzymi)
Equisetum variegatum (skrzyp pstry)
Isoetes echinospora (poryblin kolczasty)
Isoetes lacustris (poryblin jeziorny)
Diphasiastrum alpinum (widlicz alpejski [widłak alpejski])
Diphasiastrum complanatum (widlicz spłaszczony [widłak spłaszczony])
Diphasiastrum issleri (widlicz Isslera [widłak Isslera])
Diphasiastrum tristachyum (widlicz cyprysowy [widłak cyprysowy])
Diphasiastrum zeilleri (widlicz Zeillera [widłak Zeillera])

http://www.atlas-roslin.pl/lista-chronionych-paprotniki.htm

Tu masz link jest tego dużo a nie chce mi się tego przeposywać
26 4 26