Odpowiedzi

2010-02-18T18:10:07+01:00
Gelb - Asien
schwarz - Afrika
blau - Europa
grün - Australien
rot - Amerika
2010-02-18T18:14:18+01:00
Grun-zielony-Australien
Rot-czerwony-Amerika
Blau-niebieski-Europa
Gelb-żółty-Asien
Czarny-szwarz-Afrika
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:15:09+01:00
Blau – Europa niebieski - Europa
schwarz – Afrika czarny - afryka
rot – Amerika czerwony - Ameryka
gelb – Asien Żółty - Azja
grün – Australien zielony - Australia