Przetłumaczyć na jeryk angielski :

Moi rodzice zajęli za muzyką i wystrojem itd.
Moja mama przyniosła nam chipsy, soki i inne pysznosci .
Wszyscy dobrze sie bawili .
Moi przyjaciele przyniosli mi różne wspamniałe prezenty .
Niestety jedna z moich przyjaciółek musiała wcześniej pojść do domu .

3

Odpowiedzi

2010-02-18T18:06:29+01:00
My parents took the music and decor, etc.
My mother brought us chips, juices and other delicacies.
Everyone had fun.
My friends przyniosli me different wspamniałe gifts.
Unfortunately, one of my girlfriends had to go home earlier.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T18:06:52+01:00
My parents took the music and decor, etc.
My mother brought us chips, juices and other delicacies.
Everyone had fun.
My friends przyniosli me different wspamniałe gifts.
Unfortunately, one of my girlfriends had to go home earlier.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T18:08:39+01:00
My parents took the music and decor, etc.
My mother brought us chips, juices and other delicacies.
Everyone had fun.
My friends brought me a variety of great gifts.
Unfortunately, one of my girlfriends had to go home earlier.

p.s widać jak poprzednie osoby skopiowały i przetłumaczyły bo translator nie tłumaczy błedow żal.

Mam nadzieje że Ci pomogłem ;) Błędy poprawiłem :d