Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:07:13+01:00
Chce zerwac z kłamstwem. Może ono zniszczyc miłośc, przyjaźń i wiele wartości, które w życiu są najważniejsze. Kiedy kogoś okłamujemy, okłamujemy samych siebie.
1 5 1
2010-02-18T18:09:06+01:00
Przede wszystkim chciałabym zerwać z obgadywaniem koleżanek. NIe powinnam tego robić gdyż w ten sposób moga kogoś zranić. Oprócz tego moje rozmowy mogą stac sie żródłem nieprawdziwych plotek.
1 5 1
2010-02-18T18:12:41+01:00
Chciała bym zerwać przede wszystkim z grzechem lenistwa ponieważ blokuje on mój rozwój. Przez ten grzech pogorszyły mi się oceny, a chciałabym to zmienić. Ten grzech niszczy moje przyjaźnie ponieważ nie chce mi się spotykać ze znajomymi.
1 5 1