Odpowiedzi

  • kpok
  • Rozwiązujący
2010-02-18T18:08:04+01:00
2*2*3,5+2*4*3,5=42m2 powierzchnia ścian
42/7=6l farby
trzeba kupić dwie puszki czyli zapłacimy 68zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:09:06+01:00
2 * (2*3,5) = 14m²
2* (4*3,5) = 28m²

14 + 28 = 42m²

42/7 = 6 litrów

6/5 * 34 = 40,80zł (samo malowanie)

ale przecież musimy kupić 2 wiaderka farby, więc:

2*34 = 68zł
2010-02-18T18:14:58+01:00
2m*3,5m*2+3,5m*4m*2=
42/7=6
Trzeba bedzie kupić 2 puszki farby 68 zł.