Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T15:02:26+02:00
Forma osobowa odmienia się zazwyczaj przez liczbę, rodzaj, czas itd.
na przykład: żyję, robię tańczę, zazwyczaj kończą się na -ę
hmm tak wynika z przykładów ale nie jestem pewna
bezosobowa, czyli bezokolicznik kończy się zazwyczaj na -ąc, np. kończąc, zaczynając i nie odmienia się
28 3 28
Pisze sie nieosobowa a nie bezosobowa xF
2009-10-14T15:27:58+02:00
Osobowa np.
liczna pojedyncza
1. ja - śpiewam
2. ty - śpiewasz
3. on - śpiewa
każdy wyraz ma wspólne "śpiew"
Bezosobowa(bezokolicznik) zakończony na ć np. być, robić, spać
35 4 35