Zainstalowałam FM2010, włączyłam raz, było ok. Kiedy chciałam włączyć grę po raz kolejny, najpierw komputer się na chwilę zawiesił, następnie na sekundę wyskoczył niebieski pulpit z jakimiś napisami "Problem z systemem Windows, za chwilę zostanie on wyłączony..." - coś takiego, dalej nie zdążyłam przeczytać. Po tym komputer się restartuje.
Jestem kompletnie zielona w tych sprawach. Wie ktoś co z tym zrobić i może mi ktoś to wytłumaczyć tak "łopatologicznie"?
Bardzo proszę o pomoc!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:22:32+01:00
Może źle zainstalowałas ??

porostu przeinstaluj FM2010...mógł wyskoczyc jakis błąd lub system zgubił jakieś pliki.

jak nie pomoże pisz PW.
2010-02-18T19:48:41+01:00
U mnie było tak samo. Komputer sam sie resetował i okazałao się że mam za mało jakis kości w pamieci komputera. I potej naprawie wszystko jest dobrze nie resetuję się ani nie zacina . :)