Odpowiedzi

2010-02-18T18:08:57+01:00
1. Nie rozmawiać
2. Nie szeleścić papierkami z cukierków, chipsów czy batonów
3. Nie bawić się telefonami komórkowymi
4. Nie jeść i nie pić
25 3 25
2010-02-18T18:11:54+01:00
1.Zachowywać ciszę.
2.Nie jeść, nie pić.
3.Nie używać telefonów i innych urządeń elektronicznych.
4.Nie nagrywać spektaklu.
47 3 47
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:12:13+01:00
1.Nie rozmawiać
2.Nie jeść
3.Ładny ubiór
4.Nie rozpraszać innych słuchaczy
5.Nie wstawać z miejsc podczas spektaklu
6.Wyłączyć telefon
33 3 33