Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:16:14+01:00
Np. 1:50
50km --> 5000 m --> 5000000cm

5000000 cm --> 5000m ---> 50km
1 4 1
2010-02-18T19:24:58+01:00
Zamienić skalę liczbowa 1:2000000 na skalę mianowaną
1cm ---- 2000000 cm
1cm ---- 20000 m
1cm ---- 20 km
Czyli 1cm na mapie odpowiada 20 km w rzeczywistości
Zamienić skalę mianowaną 1 cm --- 50 km na skalę liczbową
1cm ---- 50 km
1cm ---- 50000 m
1cm ---- 5000000 cm
Czyli skala liczbowa 1:5000000
2 4 2
2010-02-18T19:42:47+01:00
1:10000-1cm-1000m
1cm-1000m-1:10000
1 4 1