Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:19:14+01:00
1.Nie rozmawiać
2.Nie jeść
3.Ładny ubiór
4.Nie rozpraszać innych słuchaczy
5.Nie wstawać z miejsc podczas spektaklu
6.Wyłączyć telefon
7. nie pić.
8.Nie używać telefonów i innych urządeń elektronicznych.
9.Nie nagrywać spektaklu
10.Nie szeleścić papierkami z cukierków, chipsów czy batonów
8 4 8
2010-02-18T18:20:01+01:00
1. zachwywac sie cicho.
2.nie rozmawiac z druga osoba bo to jest rowniez przeszkadza.
3. nie pic zadnych napojow.
4.nie szelescic papierkami.
5. nie jesc
6.nie zuc gumy
7. nie wstawac ze swojego miejsca
8.grzecznie siedziec i patrzec na scene
9.wylaczyc telefon
10.nie uzywac sprzetu elektronicznego
7 3 7
2010-02-18T18:21:11+01:00
Cicho
wyłaczajac telefon
zachowac kulture
musimu ubrac sie elegancko
powinnismy przyjsc kwadrans przed spektaklem
jezeli sie spoznimy to wybieramy miejsca najblizej a jak ich nie ma to stoimy pod sciana
powinnismy zdobyc informacje o sztuce
nie wchodzimy z guma do zucia w buzi
nie jemy w czasie sztuki
9 2 9