Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:17:37+01:00
Równouprawnienie- czyli każdy ma takie same prawa nie zwarzając na wiek, płeć, rase i charakter ;D

Mam nadzieje że pomogłam, licze na naj ;p
12 4 12
2010-02-18T18:19:42+01:00
Równouprawnienie to jest to że kobiety i mężczyźni mają takie same prawa. Pracodawca nie może ograniczać swoich pracowników tylko dlatego że są innej płci lub narodowości. Chodzi tu o to żeby każdy miał takie same prawa, czy to mężczyna czy kobieta.
11 3 11