Odpowiedzi

2010-02-18T18:26:39+01:00
Obraz Jana Matejki wzbudził we mnie niesamowite wrażenie. Patrząc na niego moje serce zaczęło wolniej bić a oczy wpatrzone w niego nie mogły się oderwać od tak pięknego obrazu. Bitwa jaką przedstawił Jan Matejko była bardzo ładnym i pięknym obrazem przestawiające bitwę w której wroga armia przegrała . Po obejrzeniu obrazu przez cały czas myślałem jak to tam kiedyś było , i zdumiony odeszłem od tego obrazu .
73 3 73
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:27:59+01:00
Oglądając obraz Bitwa pod Grunwaldem można stwierdzić ze autor, Jan Matejko wykazał się dużym talentem w realizowaniu tego dzieła. Obraz ten bardzo mnie zaciekawił. Potrafi on uświadomić nam jak ciężko walczyli nasi przodkowie o odzyskanie niepodległości. Jego wymiary są nieprawdopodobnie duże, co dodaje jeszcze większego podziwu. Myślę, że obraz ten przemawia do wyobraźni oraz w jakiś sposób sprawia, że ci którzy go oglądali stają sie jeszcze większymi patriotami. Dodaje on siły i wiary.
___________
mam nadzieje ze pomogłam :):):)
16 4 16