Podane wydarzenia uporządkuj chronologicznie w tabeli.dobierz odpowiednie osoby spośród wymienionych poniżej oraz wpiszz daty!!!



powstanie koścuszkowskie, wojna w obronie konstytucji ,sejm wielki uchwalenie konstytucji 3 maja , drugi rozbiór polski ,józef poniatowski,stanisław august poniatowski,tadeusz kościuszko ,katarzyna II ,stanisław małachowski;]


dzięki i to pilne dam naj :p

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • kizu
  • Początkujący
2010-02-18T18:26:14+01:00
1. sejm wielki uchwalenie konstytucji 3 maja - S.A. Poniatowski. St. Małachowski
2. drugi rozbiór polski - Katarzyna II
3. Wojna w obronie Konstytucji - Józef Poniatowski
4 Powstanie Kościuszkowskie - Tadeusz Kościuszko
2010-02-18T18:26:37+01:00
Sejm wielki uchwalenie konstytucji 3 maja ,józef poniatowski1791
wojna w obronie konstytucji ,stanisław małachowski 1792
powstanie koścuszkowskie,tadeusz kościuszko 1794
drugi rozbiór polski katarzyna II, stanisław august poniatowski 1795