Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T15:13:07+02:00
Wędrować-chodzić, iść, podróżować, tułać się, trafiać, przenosić się,podążać, śpieszyć, zdążać, przemieszczać się, przesuwać się, kierować się,chodzić na wycieczki
wędrować- wyrazy pokrewne- wędrówka, wędrownik, wędrowiec, wędrowny, wędrownie
wędrówka-1.przenoszenie się z miejsca na miejsce, przemierzanie dużych odległości 2. zmierzanie w określonym kierunku, zwykle w jakimś celu
7 4 7
2009-10-14T15:13:08+02:00
Wędrować - wyrazy bliskoznaczne: podróżować, tułać się, spacerować, wyprawić się, wojaż, wypad
wędrować - wyrazy pokrewne: wędrówka, wędrownik
2 4 2