Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:31:15+01:00
Który piszę się przez "ó", wymienia się na "o" - ktoś
Spotkanie przez "t", ponieważ jak by to wyglądało spodkanie? Zawsze się tak pisze
Wróciłem przez "ó", bo wymienia się na "a" - wracać
Dwór przez "ó", dlatego, że wymienia się na "o" - dworek
Znaleźć to też podobnie jak "Spotkanie" czyli nie może być znaleść .
Uwierzył wymienia się na "r" - wiara
Każe wymienia się na "r" - karać
Ujrzeć no tak jest po prostu, chyba nie ma odmiany
Wybierzmy bo wybierać
Płynął musi być tak bo nie może być płynoł
zaczął musi być bo nie może być zaczął..
3 3 3
2010-02-18T18:31:40+01:00
Wymienia się na ktoś
ponieważ nie mówi się spodykać
poniweaż się odmienia na wracać
ponieważ wymienia się na dwory
ponieważ odmienia się na wiara
bo karać
ponieważ ,,rz" jest po ,,j"
bo wybierać

a te dwa ostatnie to nie wiem, ale chyba dlatego bo by było trudno powiedzieć te wyrazy z ,,om"

mam nadzieją, że pomogłam
2 3 2