NA TERAZ!! SZYBKO! MUSI BYĆ WSZYSTKO !

1. Czego możemy dowiedzieć się o sensie modlitwy z rozmowy Boga z Abrahamem (rdz 18)?
2.W jaki sposób Bóg zawarł przymierze z Izraelem ?
3.Jak Izraelici sprzeniewierzyli się Bogu na pustyni?
4.Przed jakimi próbami wiary Bóg stawiał Mojżesza ?
5.Jaką prawdę o Bogu przedstawia nam historia zdobycia Jerycha?
6.Czym była klątwa?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-20T12:41:02+01:00
1. Z modlitwy Abrahama mozemy się zrozumieć kilka istotnych rzeczy o modlitwie.
2 . Bóg w geście miłości przyszedł z pomocą temu ludowi w chwili, gdy był bardzo udręczony trwającą ponad 400 lat niewolą w Egipcie. Gdyby nie inicjatywa Boga, nie mieliby żadnej możliwości uwolnienia się spod potężnego i okrutnego jarzma faraona, pozostając na zawsze jego niewolnikami.
3. nakarmienie manną i przepiórkami, walkę z Amalekitami, przymierze na Synaju, wydobycie wody ze skały, uzdrowienie po ukąszeniu węży.
4. Bóg nakazał Mojżeszowi wracać do Egiptu i przeprowadzić lud Izraela przez pustynię do Ziemi Obiecanej, Mojżesz miał wydać na ofiarę swojego Syna,
5. tego nie wiem
6. Nakazywała wymordować wszystkich mieszkańców zdobytego miasta oraz oddać wszystkie pozyskane kosztowności do świątyni Pana.
Panie... w 5 Mojrzesz nie miał syna pomyliło się tobie z Abrahamem
  • Użytkownik Zadane
2010-02-20T12:43:02+01:00
1. Należy Boga słuchać, a nie zawsze tylko mówić. Trzeba być posłusznym Bogu i pokornym.
2. Miłosierny Bóg przyszedł z pomocą temu ludowi w chwili, gdy był bardzo udręczony trwającą ponad 400 lat niewolą w Egipcie Gdyby nie inicjatywa Boga, nie mieliby żadnej możliwości uwolnienia się spod potężnego i okrutnego jarzma faraona, pozostając na zawsze jego niewolnikami.
3. zrobili ze złota wielkiego cielca dla pogan
4.Mojżesz miał wydać na ofiarę swojego Syna, lecz zstąpił anioł i go nie zabił
5. -
6. klątwa najczęściej była jakąś plagą zesłaną przez Boga

Co wy macie z tym synem...
XD powaliło ci się z Abrachamem