Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:34:50+01:00
A)P=0,5 * (8,5cm+4,5cm) * 6cm = 0,5 * 13cm * 6cm = 39cm²
b)½ * (5⅘cm+8⅕cm) * 4½cm = ½ * 14 * 4½cm = 31½cm²
c)P= ½ * (5⅘cm+3½cm) * 2⅕cm = ½ * 5⁸/₁₀ * 2⅕ = 6,¹⁹/₅₀cm²
1 1 1
2010-02-18T19:08:38+01:00
A)P=0,5 x (8,5cm+4,5cm) x 6cm = 0,5 x 13cm x 6cm = 39cm²
b)½ x (5⅘cm+8⅕cm) x 4½cm = ½ x 14 x 4½cm = 31½cm²
c)P= ½ x (5⅘cm+3½cm) x 2⅕cm = ½ x 5⁸/₁₀ x 2⅕ = 6,¹⁹/₅₀cm²
2010-02-18T21:36:45+01:00
A)P=0,5 * (8,5cm+4,5cm) * 6cm = 0,5 * 13cm * 6cm = 39cm²
b)½ * (5⅘cm+8⅕cm) * 4½cm = ½ * 14 * 4½cm = 31½cm²
c)P= ½ * (5⅘cm+3½cm) * 2⅕cm = ½ * 5⁸/₁₀ * 2⅕ = 6,¹⁹/₅₀cm²