Odpowiedzi

2009-10-14T15:12:32+02:00

4/3 * 5/6= 20/18 = 1 2/18 = 1 1/9
4/7*3/4= 12/28 = 6/14 = 3/7
3/11* 7 1/3= 3/11 * 22/3 = 66/33 = 2
7/12 * 3 3/7= 7/12 * 24/7 = 24/12 = 2
1 3/4 * 3 1/5= 7/4 * 16/5 = 112/20 = 5 12/20 = 5 6/10 = 5 3/5
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T15:13:03+02:00
2009-10-14T15:17:35+02:00
4/3 * 5/6= 10/9 = 1 1/9
4/7*3/4= 3/7
3/11* 7 1/3= 2
7/12 * 3 3/7= 2
1 3/4 * 3 1/5= 28/5 = 5 3/5

pzdr ;]