Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:36:48+01:00
10cm x 10cm=100cm
10cmx14cmx2=280cm2
10cmx14cm=140cm
Pc=(140cm+100cm)+280cm2=240cm2+280cm2=520cm2
1 5 1
2010-02-18T21:31:29+01:00
Pp=10cm x 10cm=100cm²
Pb=10cmx14cmx2=280cm²
10cmx14cm=140cm²
Pc=(140cm+100cm)+280cm2=240cm2+280cm2=520cm²

Liczę na naj!.:***
2010-02-18T22:51:08+01:00
10cm x 10cm=100cm
10cmx14cmx2=280cm2
10cmx14cm=140cm
Pc=(140cm+100cm)+280cm2=240cm2+280cm2=520cm2