Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:08:06+01:00
Laki- Islandia - 1783(1784)
Etna - Włochy - 2008
Pinatubo - Filipiny - 1991
16 4 16
2010-02-18T19:12:23+01:00
Laki - południowa część Islandii . Ostatnia erupcja trwała od 8 czerwca 1783 do 8 lutego 1784.


Etna - na wschodnim wybrzeżu Sycylii Włochy.Ostatnia erupcja wulkanu miała miejsce w maju 2008 roku.


Pinatubo - na wyspie Luzon, w Filipinach. Ostatnia erupcja wulkanu
miała miejsce w 1991 r. dokladnie 15 czerwca.
17 3 17