Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:42:11+01:00
1. lud zamieszkujący w starożytności północną Italię ?
2.król Epiru od 306 p.n.e?
3.dowódca wojsk antycznej Kartaginy?
4.autor Eneidy ?
5.niewolnik toczący walkę na arenie w starożytnym Rzymie?
6.Urzędnik państwa pełniący funkcję za granicą to?
7.najczęściej niezadaszone pomieszczenie wewnętrzne?
8.Brat bliźniak Remusa to?
9.największa planeta Układu Słonecznego?
10.Stolica Włoch
11.specjalny urzędnik, który miał za zadanie dopilnować, by do Rzymu spływały z prowincji należne podatki i daniny.
12.gladiator rzymski?
13.bogini domowego ogniska?
14.podstawowa i największa jednostka taktyczna armii rzymskiej
2 3 2
2010-02-18T18:45:12+01:00
1. lud zamieszkujący w starożytności północną Italię ?
2.król Epiru od 306 p.n.e?
3.dowódca wojsk antycznej Kartaginy?
4.autor Eneidy ?
5.niewolnik toczący walkę na arenie w starożytnym Rzymie?
6.Urzędnik państwa pełniący funkcję za granicą to?
7.najczęściej niezadaszone pomieszczenie wewnętrzne?
8.Brat bliźniak Remusa to?
9.największa planeta Układu Słonecznego?
10.Stolica Włoch
11.specjalny urzędnik, który miał za zadanie dopilnować, by do Rzymu spływały z prowincji należne podatki i daniny.
12.gladiator rzymski?
13.bogini domowego ogniska?
14.podstawowa i największa jednostka taktyczna armii rzymskiej
2 3 2
2010-02-18T18:46:29+01:00
1.Lod zamieszkujacy w starozytnosci polnocna Italie
2. Od jego imienia powstalo okreslenie Pyrrusowe zwyciestwo
3 Wodz Kartaginski, odniosl zwyciestwo w bitwie pod Kannami w 216 r.p.n.e
4. Autor Eneidy
5. Wojownik tczacy walke na arenie w starozytnym Rzcymie.
6. Jeden z dowch najwazniejszych ranga uzednikow w starozutnym rzymie za czasow republiki
7. Glowny plac w starozytnym rzymie.
8. Legendarny zalozyciel Rzymu
9. Najwyzszy wladca nieba i ziemi wedlog wierzen starozytnych rzymian.
10. Metropolia Imperium Rzymskiego.
11. Osoba zastepujaca panujacego
12. Pod jego dowodctwem wybuchlo w 73 r.p.n.e. powstanie gladiatorow
13. Rzymskie kaplanki bogini Westy
14. Czlonek ciezkozbrojnej piechoty w starozytnym rzymie.
2 3 2