Odpowiedzi

2010-02-18T18:34:22+01:00
Żywią się szczątkami organicznymi pobieranymi z gleby, zaś niestrawione resztki wydalają w postaci grudek, zw. koprolitami. Przyczyniają się do spulchnienia, alkalizacji, przewietrzenia i użyźnienia gleby
6 4 6
2010-02-18T18:35:01+01:00
Ponieważ użyźnia ziemię. Dzięki temu są lepsze plony.

Mam nadzieję, że pomogłam. Proszę najjj. Pozdrawiam. ;)
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:36:12+01:00
Nazywa się tak, ponieważ ,,pracuje" i pomaga im. Spulchnia ona ziemię dając korzeniom roślin dostęp do powietrza. dżydżownica jest jednym z bardzo pożytecznych robaków.
6 3 6