Odpowiedzi

2010-02-18T18:41:14+01:00
Może być widok wypadku samochodowego. ;) Albo np. podczas podróży na wakacje zgubiłaś bagaże, zrobiłaś z rodzicami aferę na całe lotnisko albo coś tam, a okazało się, że nie wzięłaś tego z domu. xd
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:43:45+01:00
Przeżycie? Byłaś nad przepaścią i się poślizgnęłaś, myslałaś że już po Tobie ale zatrzymałaś się na dużym, wystającym korzeniu, jednak byłaś zadaleko do brzegu tzn. ziemi. jednak zauważyłaś, że w górę ciągnie się jakiś kabel czy tam rura podciągnełaś się ale jeszcze byłaś za daleko. Straciłaś siły. Ześlizgiwałaś się z korzenia. Nie chciałaś umrzeć wkońcu się zaparłaś jeszcze bardziej i udało Ci się tylko musisz to trochę dłużej opowiedzieć. Ja tylko o przeżyciu, a nie bardzo wiem o co chodzi z lirycznym opowiadaniem ;p
2 2 2