Błagam pilne!!!! na 1,5 strony!!! :)
czy jest jakiś pomysł na to żeby muzea chętnie odwiedzali ludzie młodzi???
lub
gdybyś miał wymyślić jakiś projekt muzeum to jakby ono wyglądało i co by gromadziło???
lub
dlaczego powszechnie uważa się że muzea to instytucje nudne i przestarzałe??
Błagam, daję naj :) Potrzebuję na już !!

2

Odpowiedzi

2010-02-18T18:45:11+01:00
Muzea to miejsce ciekawe dla ludzi , którzy interesują się sztuką i innymi zadaniami historycznymi . Do muzeum nie lubią chodzić ludzie ,których nie interesuje historia ich kraju . Muzeum jest nudne , ponieważ są tam ciekawe rzeczy ,ale bardzo denne . Zachęcam do odwiedzania muzeum tylko tych których to interesuje , a Ci którzy nie lubią chodzić do muzeum niech odwiedzą sobie np. Kino
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:52:39+01:00
Błagam pilne!!!! na 1,5 strony!!! :)
czy jest jakiś pomysł na to żeby muzea chętnie odwiedzali ludzie młodzi???
lub
gdybyś miał wymyślić jakiś projekt muzeum to jakby ono wyglądało i co by gromadziło???
lub
dlaczego powszechnie uważa się że muzea to instytucje nudne i przestarzałe??
Błagam, daję naj :) Potrzebuję na już !!

Muzeum dla jednych miejsce nudy ,omijane serokim łukiem, zwłaszcza Ci młodzi mają takie nastawienie, a dla innych ,tych starszych, muzeum to ciekawe miejsce na spedzanie czasu. Jest wiele pomysłów na to ,aby mezea nie przechodziły do lamusa. jednym z nich są muzea wirtualne, przykładem takiego muzeum ,jest muzeum Powstania Warszawskiego. Załozyciele teżog muzeum wiedzieli, że w owczesnych czasach, jedym ze skutecznych środków dotarcia do młodych ludzi jest internet. To własnie dlatego stworzyli taki projekt. Dzięki temu możemy zwiedzac je nie wychodzać z domu.Jest to praktyczne i bardzo pozyteczne, bo nie każdy ma czas na dojechanie zkądś daleka do Warszawy. Myslę że z tego powodu muzeum wirtualne jest dobre nie tylko dla modych, ale i dla tych starszych. Mysle że jednym ze sposobów na odwiedzanie przz młodych muzeów powinna byc ich większa promocja i reklama. Powinno się także stosowac pewne chwtyty ,np. przewodnikiem po muzeum mogła by być jakaś sławna postać i zapewne wtedy ludzie młodzi napewno by się skuslili, a raz obcując na trenie jakiegoś muzeum, chętnie by tam wracali, bo muzea są uzupełnieniem naszej wiedzy. Innym pomysłem jest bajkowe ukazywanie przeszości, zatem mozna by w kolorowy sposób uklazywac pewne fakty z odpowiednim "nastrojem"