Odpowiedzi

2010-02-18T18:47:00+01:00
Bo prowadzi do straty dużej ilości krwi, co w konsekwencji może wywołać zgon. Krwawienie do mózgu może spowodować jego zgniecenie przez krew i może prowadzić do utraty pewnych funkcji neurologicznych i również grozi śmiercią.
43 4 43
2010-02-18T18:48:36+01:00
Ponieważ można się wykrwawić na śmierć i umrzeć jeśli zbyt dużo krwi człowiek staci . - zewnętrzne
a wewnetrze tez moze doprowadzić do śmierci , ponieważ może zatkac żyły .
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T21:21:43+01:00
Masywne krwotoki zewnętrzne i wewnętrzne są stanem bezpośredniego zagrożenia życia gdyż mogą prowadzić do śmierci poprzez dużą utratę krwi, wstrzas i wymagają natychmiastowej fachowej pomocy.
W przyadku krwotoku wewnętrznego mamy doczynienia z dużymi trudnościami gdzy nie widzimy go gołym okiem, możemy jedynie domniemywać taki krwotok np krwotok do otrzewnej po obserwacji brzucha (czy jest twardy, czy puchnie)
11 4 11