Odpowiedzi

2010-02-19T20:13:55+01:00
GRUPA 1
1b
2c
3b
4d
5c
6b
7d
8c
9b
10a
Otwarte
12 urządzenie wytwarzające pole magnetyczne w wyniku przepływu prdu. Zbudowany z cewki nawiniętej na rdzeniu ferromagnetycznym. zastosowanie: silnik elektryczny, prądnice, głośniki, dzwonki, styczniki, dźwigi elektromagnetyczne.
13a
Promieniowanie gamma
Promieniowanie rentgenowskie
Ultrafiolet
Światło widzialne
Podczerwień
Mikrofale
Fale radiowe
b
promieniowanie elektromagnetyczne o długości fali krótszej niż światło widzialne i dłuższej niż promieniowanie rentgenowskie (10 nm do 400 nm)
11sory ale nie potrafie tego zrobić

GRUPA 2
1d
2a
3b
4b
5a
6c
7d
8a
9c
10c
Otwarte
12maszyna elektryczna służąca do przenoszenia energii elektrycznej prądu przemiennego.Transformator zbudowany jest z dwóch lub więcej cewek (zwanych uzwojeniami), nawiniętych na wspólny rdzeń wykonany z materiału ferromagnetycznego. sluzy do zmiany napiecia
13a
Fale radiowe
Mikrofale
Podczerwień
Światło widzialne
Ultrafiolet
Promieniowanie rentgenowskie
Promieniowanie gamma
b
promieniowanie elektromagnetyczne o długości fal pomiędzy światłem widzialnym a falami radiowymi. Oznacza to zakres od 780 nm do 1 mm.
11 sory ale nie potrafie tego zrobić
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-19T21:47:12+01:00
No wiec tak :
Gr. I :
Zadanie 1 - Odpowiedz B
Zadanie 2 - Odpowiedz C
Zadanie 3 - Odpowiedz B
Zadanie 4 - Odpowiedz D
Zadanie 5 - Odpowiedz C
Zadanie 6 - Odpowiedz D
Zadanie 7 - Odpowiedz D
Zadanie 8 - Odpowiedz C
Zadanie 9 - Odpowiedz B
Zadanie 10-Odpowiedz A lub C

Przepraszam ale nie zrobie Ci zadania 12 oraz 11 :/:/:/

Zadanie 13.
A
1-Promieniowanie Gamma , 2-Promieniowanie Rentgenowskie (szpitalne) , 3-Ultrafioletowe , 4- Światło Widzialne , 5- Podczerwień , 6- Mikrofale , 7- Fale Radiowe (potrzebne do przetwarzania fal Tv)
Zadanie 13.
B
Promieniowanie elektromagnetyczne o długości fali krótszej niż światło widzialne i dłuższej niż promieniowanie rentgenowskie (10 nm do 400 nm)

13/B Z Encyklopedi Wikipedia : 13/A Notatka z zeszytu wiec napewno dobrze

Gr. II :
Zadanie 1 - Odpowiedz D
Zadanie 2 - Odpowiedz A
Zadanie 3 - Odpowiedz B lub A
Zadanie 4 - Odpowiedz B
Zadanie 5 - Odpowiedz A
Zadanie 6 - Odpowiedz C
Zadanie 7 - Odpowiedz D
Zadanie 8 - Odpowiedz A
Zadanie 9 - Odpowiedz C
Zadanie 10-Odpowiedz B lub C

Zadanie 12 :
Maszyna elektryczna służąca do przenoszenia energii elektrycznej prądu przemiennego. Zmienia Napiecie

Zadanie 13 :
To samo co w Gr. I

Zadanie 13/B :
To promieniowanie to elektromagnetyczne o długości fal pomiędzy światłem widzialnym a falami radiowymi. Oznacza to zakres od 780 nm do 1 mm.

Przepraszam za te pare zadań nie zrobione mysle ze to Co podałem to sie sprzyda , Pozdrawiam :*:*