Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:27:02+01:00
Do Boga nie wystarczy tylko zanosić naszych próśb i mu za nie dziękować.Ale nie można naszego''rozmawiania z Bogiem''nazwać narzekaniem.Jeśli rozmawiamy z przyjacielem zwykle skupia się to na dialogu.Kolega lub koleżanka coś mówi my jej słuchamy potem my coś wtrącimy a on lub ona słucha nas.Tak samo można rozmawiać z Bogiem.Najlepszą taką rozmową z Bogiem jest spowiedź święta która zmusza nas do przemyśleń i poranna oraz wieczorna modlitwa.Nie wystarczy tylko ''pleść'' trzeba także wysłuchać bo słowa Boga są cenniejsze niż wszystko.


Mam nadzieje że się przyda.Pozdrawiam :)
1 5 1
2010-02-18T21:46:31+01:00
Nie każdy potrafi słuchać Boga jak przyjaciela. Niektórzy jak się modlą to dziękują za to co Bóg nam dał, a niektórzy tylko umieją narzekać na to.