Odpowiedzi

2010-02-18T19:02:34+01:00
X-jeden bok
x+4 - drugi bok
Obwód = x+x+x+4+x+4.

Teraz podstawiamy dane:
32=4x+8
4x=24/:4
x=6

x+4=10

Sprawdzenie:
6+6+10+10=32.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:03:24+01:00
A=x
b=x+4
x+x+4+x+x+4=32
4x+8=32 \-8
4x=24
x=6
a=6
b=6+4=10
P=a*b
P=6*10=60
Mam nadzieję, że pomogłam........
Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam......
Oraz zapraszam do znajomych........
:D:D:D:D:D:D
2010-02-18T19:05:16+01:00
A= X
b= X+4 cm
Obw=a+a + b+ b
32 cm=x+x+(x+4cm)+(x+4 cm)
32 cm - 4 cm + 4cm= 24 cm
24 cm:4= 6 cm
P=6 cm x (6 cm + 4 cm)= 60 cm²
1 3 1