Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T12:06:38+01:00
-port lotniczy Lokou
-1,5 tys. bankow
-most Jankcy o dl. ok.5km.
-fabryka samochodow ciezarowych IVECO
-mury Nankin (xIv w.)licza 33,4km.dl.;12m.wysokosci;7m.grubosci
-wieza Bebnow z xv w
-mauzoleum Ming Xiaoling
-500 lnstytucji naukowych np.Uniwersytet Nankinski
-obserwatorium astronomiczne
2010-02-19T13:51:42+01:00
Fabryki różne centra handlowe oczyszcvzalnie