Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:01:48+01:00

(meski)
stojący,
stojącego,
stojącemu,
stojącego,
z stojącym,
o stojącym
stający!

stojący,
stojących,
stojącym,
stojących,
ze stojącymi,
o stojących,
stojący !

(zenski)
stojąca,
stojącej,
stojącej,
stojącą,
z stojącą,
o stojącej
stająca!

stojące,
stojących,
stojącym,
stojące,
ze stojącymi,
o stojących,
stojące !

(nijaki)
stojące,
stojącego,
stojącemu,
stojące,
z stojącym,
o stojącym
stające!

stojące,
stojących,
stojącym,
stojące,
ze stojącymi,
o stojących,
stojące !

pozdrawiam ;)
1 4 1
2010-02-18T19:04:44+01:00
l.poj l.mn


Mianownik stojący stojące
Dopełniacz stojącego stojących
Celownik stojącemu stojącym
Biernik stojącego stojących
Narzędnik (z) stojącym (ze) stojącymi
Miejscownik (o) stojącym (o) stojących
Wołacz (o!) stojący (o!) stojący







nie wiem czy dobrze nie za bardzo mi ida przypadki;/
2010-02-18T20:18:42+01:00
M stojący
D stojącego
C stojącemu
B stojacego
N stojącym
M stojącym
W stojący

Mstojący
D stojących
C stojącym
B stojących
N stojącymi
M stojących
Wstojący