Odpowiedzi

2010-02-18T19:06:29+01:00
Droga Olu!
Ostatnio dowiedziałam się o stracie twojego brata.
Bardzo trudno jest mi sie pogodzic tym faktemponieważbardzo lubił Twojego brata.
Dla Ciebie musi to byc jeszcze wieksza utrata niz dla mnie przecież bardzo kochałaś tą bliską ci osobe.
Prosze nie zamartwiaj się. Mam nadzieje ze si spotkamy.
PS. Czekam na odpowiedź,
Pozdrawiam Ktoś tam
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:08:44+01:00
Kochana Zosiu! Wiem jak bardzo cierpisz bo utracie brata ja też to bardzo przeżywam bo znałam go i był naprawdę świetnym chłopakiem który nie zasługiwał na takie coś. Wiem także że jesteś bardzo smutna i nie masz ochoty na życie jednak pamiętaj, że jesteś jeszcze bardzo młoda osobą która będzie miała w całym swoim życiu jeszcze wiele wspaniałych chwil. Nie załamuj się bo to nie przywróci ci twojego ukochanego brata jednak żyj z nadzieją, że on jest wśród nas że zawsze będzie cię wspierał duchowo gdziekolwiek jest. Pamiętaj także, że on nadal Cię kocha i chce żebyś żyła jako szczęśliwy człowiek. Chce żebyś skończyła szkołę, miała rodzinę i chce cieszyć sięrazem z tobą twoim szczęściem. Wiem, że to trudne jednak postaraj się bo naprawdę warto. Wiedz także, że z każdym problemem możesz się do mnie zwrócić a ja cb nie zostawie i nie dam żebyś dalej była smutna i cierpiała. Pamiętaj, że twoj brat cię widzi gdziekolwiek jest i że on zawsze będzie z tobą w twoim sercu. Idź z tym przeświadczeniem a wszystko wróci do normy tylko musisz się zebrać i wierzyćw to a wszystkie twoje problemy zakończą się. Pamiętaj o tym!

Całuję gorąca Kasia

dasz naaj? ^^
1 5 1