Odpowiedzi

2010-02-18T19:10:22+01:00
!!! UWAGA!!!
W DNIU ....... PLANOWANA JEST WYCIECZKA DO KARPACZA.
JEST TO MIEJSCOWOŚĆ W GÓRACH, W KTÓREJ JEST WIELE STOKÓW NARCIARSKICH, TORÓW SANECZKOWYCH. WYCIECZKA JEST 2-DNIOWA.
ZAPISY PROWADZĄ GOSPODARZE POSZCZEGÓLNYCH KLAS.
DZIĘKUJEMY
SZKOLNY KLUB TURYSTYCZNY
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:14:51+01:00
Ogłoszenie
Dnia 28 marca bieżącego roku odbędzie się wycieczka do Karpacza. Przewidziano mnóstwa zwiedzania. Wszystkich chętnych zapraszamy o zapisy w sali numer 5 na każdej przerwie. Zgłoszenia do dnia 25 lutego.
Szkolny Klub Turystyczny


dasz mi naj?? byłabym bardzo wdzięczna ;)
2 5 2