Odpowiedzi

2010-02-18T19:02:04+01:00
Krzysztof Kolumb
(1451 - 1506 r.)

Krzysztof Kolumb, który należy do grona największych podróżników w dziejach świata, jest powszechnie uważany za jednego z pierwszych Europejczyków, którzy na czele swej floty dotarli
do wybrzeży Ameryki 12 października 1492r.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:07:22+01:00
Krzysztof Kolumb urodzil sie w 1451 r.n.e. w Genui. Byl europejskim zeglarzem i nawigatorem. W roku 1492 odkryl Ameryke. Zmarl w 1506 r. Mial wtedy 55 lat.
7 2 7