Odpowiedzi

2010-02-18T19:09:24+01:00
Dzięki uczuciom możemy ocenić rzeczy dla nas ważne i mniej ważne. Ludzie muszą spróbować w życiu wszystkiego, bo w innym wypadku nie czuja się spełnieni i myślą często, że zmarnowali życie na rutynie, nigdy nie próbując czegoś niezwykłego, im nieznanego.
11 3 11
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:12:27+01:00
Słowa te mowia , aby byc czlowiekiem nalezy zaznac wszystkiego . kazdy powienien przezyc szczesliwe zycie i skorzystac ze wszytskiego co daje los .
Taka postawa doprowadzi i do szczesliwgo zycia ziemskiego i spokojnego odpoczynku duszy po smierci
19 3 19