Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:05:24+01:00
Podanie o przyjecie do pierwszej klasy gimnazjum

Zwracam sie z prosbą o przyjęcie mnie do klasy Informatyczno Jezykowej. Jestem swietna w jezyku niemieckim i angielskim. Moim marzeniem jest w przyszłasci wyjechac do Anglii i chciałabym zrealizowac swoj plan. Nauka tych jezykow sprawia mi duzo satysfakcji. ale takze przedmiotow scisłych.

Prosze o pozytywne rozpatrzenie sprawy
2 1 2
2010-02-18T19:06:47+01:00
Imię i Nazwisko Wrocław, dnia 2007.08.24
ul. ulica
kod i miasto
tel. telefon
e-mail: e-mail Dyrekcja
Gimnazjum nr 2
w Krotoszynie
P O D A N I E

Zwracam się z uprzejmą prośbą o przyjęcie mnie do klasy pierwszej o profilu dwujęzycznym z jako przedmiotami j. niemieckim i j. angielskim jako rozszerzonymi .

Prośbę swą motywuję tym, że nauka w Gimnazjum pozwoli mi na zrealizowanie mojego celu, którym jest dostanie się w przyszłości do Liceum a potem na studia.
Nadmienia, że j. niemiecki i j. angielski to dziedziny moich zainteresowań, tak więc nauka tych przedmiotów sprawia mi dużo satysfakcji i nie mam problemów z przyswajaniem wiedzy w tych kierunkach, chciałbym zaznaczyć, że nauka przedmiotów ścisłych również nie sprawia mi żadnych trudności.

Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Z wyrazami szacunku
podpis
1 1 1