Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:09:03+01:00
L.p
dziecko uczeń
dziecka ucznia
dziecku uczniowi
dziecko ucznia
z dzieckiem z uczniem
o dziecku o uczniu
dziecko uczniu

l.m
dzieci uczniowie
dzieci uczniów
dzieciom uczniom
dzieci uczniów
z dziećmi z uczniami
o dzieciach o uczniach
dzieci uczniowie
4 4 4
2010-02-18T19:11:03+01:00
L.p - uczen
M - uczen
D. ucznia
c - uczniowi
B- ucznia
N- uczniem
ms - uczniu
W - uczniu!
Lp.mn. - uczen
M - ucznie
D - uczni
C - uczniom
B - uczniów
N - uczniami
Ms - uczniach
W uczniowie!
LP.DZIECKO
M- dziecko
d - dziecka
C - dziecku
B - dziecko
N- dzieckiem
Ms- dziecku
W dziecko!
LP.MN - DZIECKO
M - dzieci
D dzieci
C dzieciom
B dzieci
N - dziecmi
Ms. dzieciach
W dzieci!
1 4 1