Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:08:17+01:00
Mówi się, że okulary "zaparowują". To nie prawda ponieważ w skutek wejścia do ciepłego pomieszczenia para wodna skropliła się na nich.....
Tak udowodnić można istnienie w powietrzu pary wodnej..........
Mam nadzieję, że pomogłam........
Bardzo serdecznie Cię pozdrawiam.......
Oraz zapraszam do znajomych......
:D:D:D:D:D:D
1 5 1
2010-02-18T19:09:38+01:00
Ponieważ zimne powietrze styka sie z ciepłym i parują okulary w taki sam sposób powstają chmury. Można tu udowodnić istnienie Azotu :)
2 1 2
2010-02-18T23:42:35+01:00
Ponieważ zimne powietrze pod wpływem ciepła skrapla się na okularach:)
1 1 1