Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:09:06+01:00
Stanisław August Poniatowski to jeden z najlepszych królów Polskich mimo, że był bardzo uzależniony od woli carycy Katarzyny II to jednak miał światły umysł. Działał na korzyść państwa, to właśnie za jego panowania kraj bardzo się rozwinął pod względem kulturalnym jak i naukowym.
Mam nadzieje że dobrze :) Liczę na naj naj naj :D
2 5 2
2010-02-18T19:09:11+01:00
Dla mnie tak zrobił wiele dobrego. Ja uważam że był bardzo dobrym królem.
1 5 1