Odpowiedzi

2010-02-18T19:14:15+01:00
Ateizm - Jest to całkowita niewiara. Ludzie, wyznający ateizm nie wierzą w nic. Ani w Boga, ani w żadne inne bóstwo. Nie wierzą również w życie po życiu.

Satanizm (okultyzm) - czczenie Szatana i tępienie duchowe Pana Boga, za sprawą Szatana, czyli Upadłego Anioła.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:52:15+01:00
Ludzie niewierzący nie modlą się do Boga a powinni. Lekceważą sobie pewne konsekwencje.
Ateizm-najszersze znaczenie:brak wiary w istnienie bóstw. Określenie to było przypisywane każdemu kogo uznano za wierzącego w fałszywych bogów żadnych bogów lub doktryny wchodzące w konflikt z ówczesnymi religiami.
1 1 1