Odpowiedzi

2010-02-18T19:14:43+01:00
Zad 1
a)10cm * 20cm * 0,5cm=1000cm3
b)2,5 dm * 4 dm *1 cm=1000 cm3
2,5=25 cm
4dm=40 dm
c)1m*30cm*20cm=60000cm3
1m=100cm
d)1cm*1dm*1m=1000cm3
1dm=10cm
1m=100m
2010-02-18T19:16:50+01:00
A)10cm * 20cm * 0,5cm=100cm³
b)2,5 dm * 4 dm *1 cm=2,5 dm * 4 dm *0,1 dm=1dm³
c)1m*30cm*20cm=1m*0,3m*02m=0,06m³
d)1cm*1dm*1m=0,1dm*1dm*1dm=1dm³
Zad 2
a)8cm*8cm*8cm=512cm³
b)19dm*19dm*19dm= 6859dm³
c)7,1cm*7,1cm*7,1cm =357,911cm³
d)20m*20m*20m =8000m³

najj.. :)??
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:25:14+01:00
Zad 1 Oblicz objętość prostopadłościanu o wymiarach:
a)10cm * 20cm * 0,5cm
v=a*b*c
v=10cm*20cm*0,5cm=100cm^3
b)2,5 dm * 4 dm *1 cm=
2,5dm*4dm*10dm=100dm^3
c)1m*30cm*20cm=
100cm*30cm*20cm=60000cm^3
d)1cm*1dm*1m=
1cm*10cm*100cm=1000cm^3
Zad 2

Oblicz objętość sześcianu o krawędzi:
a)8cm
v=a^3
v=512cm^3
c)7,1cm
v=357,911cm^3

b)19dm
v=6859dm^3
d)20m
v=8000m^3
1 5 1