Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:12:00+01:00
Kolor czerwony------> odzyn kwasowy
kolor żółty----------> odczyn obojetny
kolor zielony-------->odczyn zasadowy
1 5 1
2010-02-18T19:12:43+01:00
Odczyn kwaśny jest w probówce gdzie wskaźnik uniwersalny zabarwił się na czerwono.
A gdy jest żółty ma odczyn obojętny.
1 2 1
2010-02-18T19:13:58+01:00
Na czerwono to na pewno kwas czyli pH kwasowe
a żółty to Ph obojętne
1 4 1