Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T19:18:03+01:00
Św. Weronika otarła tważ Panu Jezusowi. Dlaczego? Otarła poniewasz była niewiastą ktura niemogła potrzeć na męke Pana Jezusa, a chciała mu pomóc a był to gest który Jezus docenił i z wdzięczności na chuście zostawił jej wizerunek swojej twarzy.
2 3 2
2010-02-18T19:19:04+01:00
Dlaczego nie stać nas na taką odwagę jaką okazała Weronika podchodząc do Ciebie? Patrzymy na cierpienie człowieka bez emocji zamiast ulżyć mu w jego trudnej drodze. Nie zwracamy uwagi na to, że Jezus nie niósł tylko drewnianych belek, lecz wraz z nimi wziął na siebie nasze grzechy. Pomóżmy Mu w jego drodze , przynieśmy ulgę i dajmy wytchnienie podejmując jakieś wyrzeczenia.